希望我個blog唔再咁lone, 就仲係無人黎, 黎既人不留名。
搵個人仔行過都咁難, 以為一心可以上岸, 點知原來留既。
點知仲要話俾你知我行過架咋, 一聲不嚮, 其實可以講返聲話 "oh我地都係算啦, oh或者可以做朋友 oh..." 但係你就係無。
戈日實實在在仲話I can not phone you everyday, 之後呢無哂野講, 我真係無力氣去同你撐場搵野講, 我唔同你講野, 你又唔努力。ok啦, 咁就算啦。你要我就你, 好難架。相隔一個鍾仲要我就你, 嘩好難架! 你乜都唔講, 唉哂氣。你其實可以同我講 oh我可以當你無講過, 咁我都仲有得maan返。你明唔明我地想一齊結婚, 但竟然係結束。
結束之後見返竟然係茫然, 你可以嗎!!?你真的可以嗎!!?是, 我真的過不了自己, 沒有相處的日子裡要怎麼告訴自己我可以攀過一齊跟你一起, 然後再遙拒戀愛一小時, 你chi線的嗎? 我可不是。